فتوسل نوري

سودعالي از خريد ارزان و باكيفيت

فتوسل نوري

۵۲ بازديد

اين مطلب در 4 بخش ارائه ميشود كه در هر بخش به يك موضوع خاص در باره فتوسل مي پردازد

۱_  معرفي انواع فتوسل 

۲_ توضيح هركدام از فتوسل هاي معرفي شده

۳_نحوه وصل كردن فتوسل

 

 

 

بخش اول (معرفي فتوسل)

 

1_فتوسل نوري (بهترين مارك فتوسل)

 

                                                       

2_فتوسل نجومي

 

                                                                   

3_فتوسل تايمردار

4_ فتوسل ليزري

بخش دوم (توضيح درباره فتوسل هاي معرفي شده)

 

1_فتوسل نوري:فتوسل هاي نوري با توجه به ميزان شدت نوري كه به آنها ميرسد عمل مي‌كنند . يعني هرچقدر محيط به تاريكي ميل كند فتوسل هم جريان بيشتري را از خود عبور داده و نور بيشتري را از لامپ شاهد خواهيم بود.

اين دستگاه ساده اما پركاربرد هستند

 

2_فتوسل نجومي:سم اين دستگاه در واقع ساعت نجومي است، ولي گاهاً به آن فتوسل نجومي هم مي‌گويند. اين دستگاه‌ها نياز به دريافت نور ندارد؛ و با يك برنامه كامپيوتري طلوع و غروب خورشيد را به صورت دقيق تشخيص داده و لامپ‌ها را خاموش و روشن مي‌كند. در بعضي از مدل‌ها حتي مي‌توانيد كوتاه و بلند شدن روز‌ها در زمستان و تابستان را هم تنظيم كنيد تا در مصرف برق صرفه جويي شود. پس اين فتوسل براي نصب در تابلو برق مناسب است، زيرا نيازي به دريافت نور ندارد.

 

3_فتوسل تايمردار:فتوسل تايمردار فانوس سيستم جهت روشن نمودن سيستم روشنائي وخروجي در هنگام غروب وخاموش نمودن خروجي ، پس از طي زمان تنظيم شده مي باشد. از فتوسل تايمردار فانوس سيستم براي مواردي مثل تابلو فروشگاهها كه نياز به روشن بودن آن ها تا طلوع نمي باشد ، مي توان استفاده نمود

4_ فتوسل ليزري:اساس كار سنسور فتوسل ليزري، بر پايه نور ليز بوده كه دستور قطع و وصل جريان را صادر مي كند. دراين مدل سنسور، يك منبع ليزر،‌ روي مسير مشخص شده ‌اي فوكوس كرده و هنگامي كه اين مسير به هر دليلي قطع شود،‌ دستور مشخصي از طرف فتوسل ليزري صادر خواهد شد. اين دستور ممكن است دستور روشن شدن يك منبع روشنايي، به صدا درآمدن يك آژير يا حتي به كار افتادن يك تلفن هوشمند باشد. فتو ليزري بسته به دقت، قدرت و سرعت عمل‌ شان مدل‌هاي بسيار متنوع و پيچيده‌اي دارند. اين فتو كاربرد بسيار خاصي دارد و معمولا در مكان‌هاي امنيتي و بسيار حساس صنعتي يا نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.(فتوسل اي ديجي كالا با قيمت بالا و كيفيت كم است)

بخش سوم (نحوه نصب فتوسل هاي معرفي شده)

نحوه وصل كردن فتوسل نوري:

نحوه وصل كردن فتوسل نجومي:

نحوه وصل كردن فتوسل تايمردار:

نحوه وصل كردن فتوسل ليزري:

 

نحوه  نصب فتوسل براي چند لامپ ????????????????????

 

براي متوجه شدن قيمت فتوسل/ خريد آن به اين شماره تماس بگيريد:

۰۹۱۰۸۸۲۹۰۹۰

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.